PREKĖS GRĄŽINIMAS

Prekės grąžinimas

Jei vartotojas dėl kokių nors priežasčių nori nutraukti pirkimo sutartį, jis privalo per 30 dienų pagal galiojančius vartotojų apsaugos įstatymus pranešti mums, kad nutraukia sutartį, nenurodydamas priežasties.  

Jei vartotojas nori nutraukti sutartį, gavęs prekę, jis privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pranešimo gavimo dienos, grąžinti arba perduoti prekes įmonei arba jos įgaliotam asmeniui. Grąžinimo laikotarpio laikomasi, jei vartotojas išsiunčia prekes nepasibaigus 30 dienų laikotarpiui. Nutraukimo atveju vartotojas atsako tik už prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad su prekėmis buvo elgiamasi kitaip, nei būtina jų pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

Prieš nuspręsdamas atsisakyti pirkimo, vartotojas gali apžiūrėti ir išbandyti gaminį tiek, kiek būtina faktinėms aplinkybėms nustatyti. Vartotojas negali toliau naudoti prekės, kol bus nutraukta sutartis. Tai reiškia, kad vartotojas yra atsakingas už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, jei ši vertė sumažėjo dėl kitokio elgesio su prekėmis, nei tas, kuris būtinas prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Gautos prekės turi būti grąžinamos nesugadintas ir to paties kiekio, išskyrus atvejus, kai prekės buvo sunaikintos, sugadintos, prarastos arba jų kiekis sumažėjo ne dėl vartotojo kaltės. Pareiškimas apie nutraukimą arba prekę laikomas išsiųstu laiku, jei siunta pristatoma per nustatytą terminą.

Vartotojas turi grąžinti prekes kartu su visais susijusiais dokumentais ir sąskaita faktūra. Jei prekės grąžinamos, pirkimo kainą grąžinsime kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pranešimo apie nutraukimą gavimo dienos, išskyrus atvejus, kai mokama kortele, jei pinigai dar nebuvo nuo jos nuskaičiuoti.

Jei sutartis nutraukiama, kai buvo pasinaudota nuolaida arba nuolaidos kodu, į šias lėšas bus atsižvelgta kaip į nuolaidą ir vartotojui jos nebus grąžinamos. Vartotojui bus grąžinta tik sumokėta suma.

Pirkimo-pardavimo sutarčių atveju bendrovė gali sulaikyti gautų paslaugų grąžinimą, kol vartotojas gaus grąžintas prekes arba kol vartotojas pateiks įrodymus, kad išsiuntė prekes atgal, išskyrus atvejus, kai bendrovė suteikia galimybę grąžinti grąžintas prekes ir gauti jas pačiam.

Įmonė grąžina vartotojui gautus pinigus tuo pačiu mokėjimo būdu, kurį naudojo vartotojas, nebent vartotojas aiškiai paprašė naudoti kitą mokėjimo būdą ir dėl to nepatirs jokių išlaidų.

Vartotojas neturi teisės į papildomų išlaidų atlyginimą, jei jis aiškiai pasirinko kitą nei įmonės siūlomas ekonomiškiausias standartinis siuntimo būdas.


Grąžinimo procedūra:

Jei norite grąžinti produktą, pirmiausia užpildykite šią 📄 forma , atsiųskite ją mūsų el. paštu info@vitapur.lt ir pridėkite produkto nuotraukas, kad galėtume paspartinti procesą.


Mes neteikiame grąžinimo etikečių, o Venipack paims ir pristatys siuntą jūsų adresu. Jums nereikia nieko papildomai pakuoti, tik saugiai supakuokite prekę gautoje dėžutėje.

 Ko mums iš jūsų reikia:

- Paėmimo adreso, jei jis skiriasi nuo pristatymo adreso.
- Datos, kada Venipack paimti prekę.
- Venipack išduos jums kvitą, kai siuntinys bus paimtas. Jei išsiųsite jį mums, pinigai bus grąžinti iš karto, kitu atveju lauksime, kol siuntinys bus pristatytas į mūsų sandėlį.

 Jei gavę prekes nustatome papildomą žalą, galime išskaičiuoti tam tikrą procentą iš grąžinamos sumos. Tokiu atveju su jumis susisieksime iš anksto.